eTwinning
Projekt je zamišljen kao maleni znanstveni rad. Učenici će tijekom ovog međukurikularnog projekta upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, istraživati prirodu, izvore i jakosti zvuka u svojoj školi i svom okolišu. Učenici će se upoznati s pojmom zvučnog onečišćenja te njegovim nepoželjnim i zabrinjavajućim posljedicama te utjecajem na zdravlje ljudi, biljki i životinja. Učenici će primjenom PBL pristupa(project based learning metode) „postati“ znanstvenici te naučiti razlikovati zavisne i nezavisne varijable, postupke prikupljanja i analize podataka(grafičke, numeričke…). Sve rezultate ćemo prikazivati u različitim web 2.0 alatima i nadam se napraviti mnoštvo nastavnih materijala koje će poslije biti korišteni u nastavi fizike, biologije, matematike informatike i sl. Ovakvim načinom rada nadamo se učiniti učenje prirodoslovlja(STEM predmeta) zanimljivim, motivirajućim te pokazati učenicima posao znanstvenika i razvijati digitalnu pismenost.
Predmeti:
Biologija, Ekologija, Fizika, Geografija, Geologija, Glazbena kultura, Informatika, Interdisciplinarni predmeti, Matematika / Geometrija, Prirodne znanosti, Tehnologija, Zdravstveni odgoj
Jezici:HR
Dob učenika:10 – 16
Alati koje možete koristiti:
Chat, e-mail, Forum, MP3, Other software (Powerpoint, video, pictures and drawings), Project Diary, Twinspace, Video conference, Web publishing
Ciljevi:
- Upoznati učenike s pojmom i nastankom zvuka, jakosti zvuka i zvučnim onečišćenjem te mjerenjem jakosti zvuka - Upoznati učenike s zdravstvenim posljedicama buke(zvučnog onečišćenja) na ljude i okoliš - Identificirati uzroke zvučnog zagađenja u različitim dijelovima Republike Hrvatske - Upoznati učenike s postupcima mjerenja, prikupljanja i obrade podataka - Upoznati učenike s načinima zaštite od buke(zvučnog onečišćenja) - Razvijati svijest o očuvanju okoliša - Motivirati učenike za učenje prirodoslovlja na zanimljiv način(projektno učenje-PBL) - Upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati mogućnosti njihovog korištenja u različitim nastavnim predmetima - Upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske - Razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost c
Radni postupak:
Projekt se sastoji od 8 aktivnosti koje će se izvoditi tijekom nastavne godine 2015./16. 1. Upoznajmo se – učenici će putem web 2.0 alata predstaviti sebe i svoju školu
2. Moja grad i okoliš – učenici će predstaviti predio RH iz kojeg dolaze i svoj grad
3. Što je zvuk, a što buka? – istraživanje i izrada prezentacija, stripa, Glogstera, videa, infografika, online kvizeva, didaktičkih igara i ostalih nastavnih materijala za učenje o zvuku
4. Mjerenja jakosti zvuka u mojoj školi – mjerenja zvučnog onečišćenja prema unaprijed dogovorenim parametrima pomoću mobilne aplikacije Noise watch napravljene od strane EEA(European Enviromental Agency)
5. Mjerenja jakosti zvuka u mom okolišu
6. Obrada mjerenja – obrada mjerenja „znanstvenom“ metodom, određivanje relativne i apsolutne pogreške
7. Rezultati – prikaz i usporedba rezultata mjerenja iz cijele RH, te analiza uzroka razlike u rezultatima
8. Kako se zaštiti od buke –istraživanje i prijedlozi
Aktivnosti će se ovim redoslijedom odvijati tijekom nastavne godine 2015./16. Učenici mogu raditi u timovima, na dodatnoj nastavi fizike, biologije, izvannanstavnim aktivnostima i slično. Također projekt je lako povezati sa zdravstvenim i građanskim odgojem u školama. Svaka škola trebala bi pratiti vremenik aktivnosti.
Više o projektu možete pogledati na linku:
http://stem-edu-hr.weebly.com/etwinning-projekt-zvu268no-one268iscaron262enje.html
https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zAHlnWwMNECk.k3o82-EXZ1_E&hl=en_US
https://www.facebook.com/zvucnooneciscenje/
PODRŠKA UČENICIMA I RODITELJIMA