Ledeno- slatki užitak za moždani boljitak
Autor: Ana Martinčević, Smiljana Roguljić, 29. 4. 2024. 13:10
U ponedjeljak, 22. travnja, učenici 7. a i 7. b razreda posjetili su Rektorat Sveučilišta u Osijeku u sklopu Festivala znanosti u pratnji učiteljica Ana Martinčević i Smiljana Roguljić. Učenici su sudjelovali u radionici Ledeno-slatki užitak za moždani boljitak. Ovogodišnji Festival znanosti obilježila je tema: INTELIGENCIJA.
Dočekali su ih nasmijani studenti i profesorica Lacović Lučan.
Izvanredna profesorica Mirela Lacović Lučan sa svojim studentima pripremila je slatku radionicu.
Učenici su se upoznali s metodama izrade sladoleda, izvodili pokuse, saznali utjecaj slastica na naš mozak i rješavali kviz.
Studenti sa svojom profesoricom svake godine eksperimentiraju s okusima sladoleda.
U ponudi su bili: jagoda, vanilija, čokolada, lješnjak, naranča s cimetom i kurkumom.
Za osobe iznad 18 godina pripremili su sladolede: čokolada s rakijom i čokolada s čilije.
Nakon svega, učenici su degustirali ponuđene slastice te pojeli sav pripremljeni sladoled.
Svaki okus je imao svoje obožavatelje i bilo bi izvrsno kada bi mogli ovaj sladoled kupiti jer je okus bogat i intenzivan te se značajno razlikuje od ostalih na tržištu.
Vizualizacija opsega i površine u nastavi matematike
Autor: Ana Martinčević, 26. 4. 2024. 16:26
Učenici teško primjenjuju i usvajaju formule za opseg i površinu geometrijskih likova. Ironično je da najčešće pitanje na satima : „ Što će meni to u životu'“, a onda kada im se ponudi primjena ne znaju riješiti zadatke s primjerima iz svakodnevnog života.
Jedan od takvih nastavnih sati je obrada opsega i površine kruga u nastavi sedmih razreda.
Vizualizacija i razvijanje motoričkih vještina bili su vodilja za osmišljavanje nastavnih aktivnosti za sat matematike.
[više]
Izrada mnogokuta iglom i koncem
Autor: Ana Martinčević, 25. 3. 2024. 22:15
Učenici 7.a,b,c razreda na satima matematike usvajaju ishode vezane uz mnogokute ( učenici će moći prepoznavati mnogokute, opisivati mnogokut, razlikovati konveksne i nekonveksne mnogokute, opisivati dijagonale mnogokuta, razlikovati pravilne i nepravilne mnogokute).
U sklopu nastavne cjeline Mnogokuti uče crtati i konstruirati mnogokute.
Kako u današnje vrijeme sve više se koristi umjetna inteligencija ili računala za rad na satima, odlučila sam vratiti se na početke svoga profesionalnog puta i pokazati učenicima kako smo to radili prije.
Učenici su za zadatke imali:
- Konstruirati pet osnovnih mnogokuta ( trokut, kvadrat, šesterokut, osmerokut i dvanaesterokut) te njihove stranice istaknuti koncem.
- Konstruirati dvanaesterokut, stranice mu istaknuti jednom bojom konca te povući dijagonale iz jednog vrha drugom bojom konca.
- Konstruirati osmerokut, istaknuti mu stranice jednom bojom konca i drugom bojom konca istaknuti sve njegove dijagonale.
Osim usvajanja konstrukcija mnogokuta učenici su razvijali svoje motoričke sposobnosti, urednost i preciznost.
Ponosna sam na učenike, koji su ove zadatke jako entuzijastično prihvatili i uporno izvršavali, iako neki od njih nikada nisu držali iglu niti uvlačili konac na iglu.
U galeriji slika možete pogledati atmosferu na satima i uratke učenika.
Klikni na link: GALERIJA SLIKA
[više]
Postotak u svakodnevnom životu
Autor: Ana Martinčević, 16. 2. 2024. 18:45
Učenici 7.a,b,c su na satima matematike u tjednu od 12.veljače do 16.veljače 2023. radili projekt nakon nastavne cjeline Proporcionalnost i obrnuta proporcionalnost.
Projekt se e sastojao od tri zadatka.
Svrha projekta bila je upotreba postotnog računa u svakodnevnom životu, kritički osvrt na dobivene rezultate i izvođenje zaključaka iz dobivenih računa.
Pogledaj RADOVE
[više]
eTwinning projekt "Matematika kroz strip i karikaturu
Autor: Ana Martinčević, 15. 2. 2024. 15:22
[više]
TROKUT I MOBIL
Autor: Ana Martinčević, 15. 2. 2024. 10:32
U tjednu od 12.veljače do 16.veljače.2024. učenici 6.a razrednog odjela na svima satima matematike radili su mobil od trokuta.
U sklopu Kurikuluma matematike učenici uče konstruirati trokute, pronaći im visinu te izračunati površinu.
Svaki učenik za zadatak je imao konstruirati 6 trokuta ( jednakostraničan, jednakokračan, raznostraničan, pravokutnik, šiljastokutni i tupokutni).
Svakom od trokuta trebalo je pronaći visinu na stranicu pomoću koje će računati površinu konstruiranog trokuta.
Nakon konstrukcije, izračuna površine trebali su kreirati mobil pomoću izrezanih trokuta.
Učenici su bili marljivi, kreativni i velika većina je za izradu koristila ekološke materijale.
Iz poruka učiteljici vidljivo je da su zadovoljni projektom i da znaju zašto smo to baš radili (motoričke vještine, dodatno uvježbavanje konstrukcija
trokuta i računanja površine, uvježbavanje množenja i dijeljenja decimalnih brojeva, osvještavanje gdje je matematika u stvarnom životu).
Mobili su izloženi u učionici 13 (prizemlje škole).
Matematičke novine
Autor: Ana Martinčević, 28. 11. 2023. 16:04
Učenici sedmih razreda pri kraju nastavne cjeline Racionalni brojevi dobili su neobvezni projekt.
Osmisli matematičku križaljku.
Zadaci u križaljci morali su se odnositi na gradivo iz cjeline „Racionalni brojevi“.
Zadaci križaljke morali su biti riješeni na posebnom papiru. Nakon toga slijedila je dopuna zadataka.
Napravljenu križaljku uklopi u matematičke novine.
Osmisli naslov novina, članke, reklame, intervju, strip, viceve i slično, tj. što god može biti dio tipičnih novina.
Svi ti dijelovi novina neka budu na bilo kakav način vezani uz matematiku.
Broj stranica novina neka ne bude manji od 8 (dva presavijena A4 papira).
Novine ukrasi po želji.
Učenici su bili kreativni, neki su radili u digitalnom obliku, a neki na papirima.
Uratke učenika pogledajte ovdje na linku https://carnet-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/ana_novoselic_skole_hr/Eqfve
OTHNe1HuzS8_xGrucMBAdRtCzQD8UAOfTP7wcZIrQ?e=wrQjf1
[više]
PODRŠKA UČENICIMA I RODITELJIMA