Izrada mnogokuta iglom i koncem
Autor: Ana Martinčević, 25. 3. 2024.
Učenici 7.a,b,c razreda na satima matematike usvajaju ishode vezane uz mnogokute ( učenici će moći prepoznavati mnogokute, opisivati mnogokut, razlikovati konveksne i nekonveksne mnogokute, opisivati dijagonale mnogokuta, razlikovati pravilne i nepravilne mnogokute). U sklopu nastavne cjeline Mnogokuti uče crtati i konstruirati mnogokute. Kako u današnje vrijeme sve više se koristi umjetna inteligencija ili računala za rad na satima, odlučila sam vratiti se na početke svoga profesionalnog puta i pokazati učenicima kako smo to radili prije. Učenici su za zadatke imali: Osim usvajanja konstrukcija mnogokuta učenici su razvijali svoje motoričke sposobnosti, urednost i preciznost. Ponosna sam na učenike, koji su ove zadatke jako entuzijastično prihvatili i uporno izvršavali, iako neki od njih nikada nisu držali iglu niti uvlačili konac na iglu. U galeriji slika možete pogledati atmosferu na satima i uratke učenika. Klikni na link: GALERIJA SLIKA
PODRŠKA UČENICIMA I RODITELJIMA