NATJECANJE–IZLOŽBA LIKOVNIH URADAKA NA TEMU – POTICAJ LIK 2019.
Autor: Marijana Ivošević, 8. 2. 2019.
U srijedu 6. veljače u našoj školi održano je školsko natjecanje iz likovne kulture, LIK 2019. UGROŽENE ŽIVOTINJSKE VRSTE MOGA KRAJA Cilj : SAMOSTALNO OBLIKOVATI PLAKAT I RAZUMJETI Imena učenica čiji su likovni radovi pobijedili na školskom natjecanju: 1. MARIJA LJUBIČIĆ, 7. a Likovne uratke učenica možete pogledati na panou u školskom holu.
Tema-poticaj ovogodišnjeg natjecanja bila je EKOLOGIJA, podtema:
ZNAČENJA ZAŠTITE UGROŽENIH ŽIVOTINJSKIH VRSTA
SVOGA KRAJA.
2. MARIJA CESTAR, 6. b
3. JOSIPA JURENDIĆ, 6. b
4. ANA VARGA, 7. a
Čestitamo gore navedenim učenicama na ostvarenom uspjehu!
Zadaci za učenike:
- uočavanje, istraživanje, izražavanje i vrednovanje uloge ritma i
dinamike boje i plohe oblikovanjem plakata te odnosa slike i
teksta na plakatu u funkciji prenošenja poruke,
- izražavanje vlastitih ideja u slikarskoj tehnici kolaža u boji ili
računalnoj grafici na temu-poticaj Ekologija i podtemu
Ugrožene životinjske vrste mog kraja,
- identificiranje ugroženih životinjskih vrsta i razvijanje
interesa za njihovu zaštitu
- razvijanje interesa za istraživački rad te samostalnost u
planiranju i realiziranju likovnog zadatka.
Likovni jezik/ključni pojmovi: plakat, vizualne komunikacije, ritam,
dinamika, kontrast boje prema boji
Likovna tehnika: kolaž u boji ili programi za računalnu grafiku (npr.
Paint, My paint, Live brush…).
Nastavno područje: plošno oblikovanje/2D
Elementi i kriteriji vrednovanja:
- originalnost ideje i jasnoća poruke (individualni izraz i
izbjegavanje šablonskih i stereotipnih prikaza)
- interpretacija nastavnog sadržaja: likovni jezik/jasnoća
poruke/primjena ključnih pojmova
- razumijevanje i kreativna primjena slikarske tehnike kolaža ili
računalne grafike
- povezivanje/interdisciplinarni i korelacijski pristup
PODRŠKA UČENICIMA I RODITELJIMA