Pedagoška radionica „Sretna mjesta, sretni planovi”
Autor: Biljana Nikšić, 7. 6. 2022.
Pedagoška radionica „Sretna mjesta, sretni planovi” u 3. a razrednom odjeljenju Temu pedagoške radionice pod nazivom „Sretna mjesta, sretni planovi” u 3. a razrednom odjeljenju održala je pedagoginja škole Biljana Nikšić. Cilj radionice je poticanje međusobnog uvažavanja i aktivnog sudjelovanja svih unutar razrednog kolektiva. Razvijanje zadovoljnih i sretnih osoba koje će poticati razvoj sretnog okruženja u školskoj zajednici. Učenici su svojim aktivnim sudjelovanjem, interesom i vrlo zanimljivim odgovorima stjecali vlastiti sustav vrijednosti. Sretna mjesta, sretni planovi Radionica je održana u 3.a razrednom odjelu Međupredmetna tema: OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ A2.1. Razvija sliku o sebi. A.2.2. Upravljanje emocijama i ponašanjem. A.2.3. Opisuje svoje interese i očekivanja. Znanja, stavovi i vještine kojima će učenici ovladati: Opisuje sebe kao člana razrednog odjela. Doprinos svakog člana razredne zajednice je dragocjen. Govori o svojim emocijama i emocionalnim stanjima. Vjeruje da uz ulaganje truda može uspjeti.
1.aktivnost (5 minuta)
Učenici se nalaze u formaciji kruga i pjevaju pjesmu Kad si sretan.
Razgovor o tome kojih se još pjesama sjećaju iz svog djetinjstva. Koje su im najdraže i zašto? Tko im ih je pjevao?
2.aktivnost (20 minuta)
Navedi tri mjesta gdje se osjećaš sretno.
Nacrtaj sebe na sretnom mjestu.
Koji događaj/aktivnost vam je ove školske godine bila najzanimljivija, zašto? Tko je u njoj sudjelovao? Jest li se osjećali sretno/zadovoljno?
Navedite što više primjera kako se trebate ponašati jedni prema drugima kako bi vaš razred postao najbolje mjesto za druženje.
Kako bi se osjećao/la u takvom razredu?
3. aktivnost (15 minuta)
Razred kakav želim sljedeće školske godine
Opisivanje ili crtanje izmišljenog događaja kojeg bi želio da se dogodi sljedeće školske godine koji bi potaknuo ugodne osjećaje boravka u školi/razredu (napisati, nacrtati, komentirati u obliku stripa, odigrati pred razredom).
4. aktivnost (5 minuta)
Napiši 3 osjećaja koja su ti ostala u sjećanju vezana uz ovu školsku godinu.
Osjećao/la sam… |
Kada… |
To mi je važno jer… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kroz pedagošku radionicu radili smo na razrednom ozračju (osjećaju ugode, sreće, opuštenosti, prihvaćenosti).
Povezivali smo osjećaje zadovoljstva i sreće sa zbivanjima u neposrednom razrednom okruženju. Povratne informacije učenika su bile obojane notom sreće i veselja.
Biljana Nikšić, stručni suradnik pedagog
PODRŠKA UČENICIMA I RODITELJIMA