2024-03-25 22:15:08

Izrada mnogokuta iglom i koncem

Učenici 7.a,b,c razreda na satima matematike usvajaju ishode vezane uz mnogokute ( učenici će moći prepoznavati mnogokute, opisivati mnogokut, razlikovati konveksne i nekonveksne mnogokute, opisivati dijagonale mnogokuta, razlikovati pravilne i nepravilne mnogokute).

U sklopu nastavne cjeline Mnogokuti uče crtati i konstruirati mnogokute.

Kako u današnje vrijeme sve više se koristi umjetna inteligencija ili računala za rad na satima, odlučila sam vratiti se na početke svoga profesionalnog puta i pokazati učenicima kako smo to radili prije.

Učenici su za zadatke imali:

  1. Konstruirati pet osnovnih mnogokuta ( trokut, kvadrat, šesterokut, osmerokut i dvanaesterokut) te njihove stranice istaknuti koncem.
  2. Konstruirati dvanaesterokut, stranice mu istaknuti jednom bojom konca te povući dijagonale iz jednog vrha drugom bojom konca.
  3. Konstruirati osmerokut, istaknuti mu stranice jednom bojom konca i drugom bojom konca istaknuti sve njegove dijagonale.

Osim usvajanja konstrukcija mnogokuta učenici su razvijali svoje motoričke sposobnosti, urednost i preciznost.

Ponosna sam na učenike, koji su ove zadatke jako entuzijastično prihvatili i uporno izvršavali, iako neki od njih nikada nisu držali iglu niti uvlačili konac na iglu.

U galeriji slika možete pogledati atmosferu na satima i uratke učenika.

Klikni na link:  GALERIJA SLIKA


Osnovna škola "Mladost" Osijek